Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
    Als je bestelling is gelukt, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Hierin staat ook het ordernummer, dat je kunt vermelden als je vragen over je bestelling hebt.
  • Mijn favoriete heuptasje is uitverkocht, wat nu?
    Dat is vervelend. Je kunt op de productpagina je e-mailadres achterlaten. Wanneer het heuptasje weer op voorraad is, krijg je een e-mail van ons.

Betalen

  • Hoe kan ik betalen op Leukeheuptasjes.nl?
    We accepteren deze betaalmethoden: PayPal, creditcards en iDEAL.
  • Krijg ik een factuur?
    Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de gegevens van je bestelling. Een factuur is op aanvraag beschikbaar.

Bezorgen

  • Waar bezorgen jullie?
    We bezorgen in Nederland en België.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    De bezorgkosten in Nederland zijn € 4,95. Bezorgkosten in België zijn € 6,95.
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    We versturen jouw heuptas(sen) binnen 2 werkdagen.
  • Welke bezorgopties kan ik kiezen?
    In Nederland versturen we de heuptas(sen) met PostNL. Je ontvangt een Track & Trace nummer van PostNL om je pakketje te volgen.
    Voor België maken we gebruik van DPD. Je ontvangt een Track & Trace nummer om jouw pakketje te volgen via DPD.
  • Kan ik mijn bestelling volgen met Track & Trace?
    Ja dat kan! Als het bezorgadres in Nederland is, dan ontvang je een mail met Track & Trace code van PostNL. Als het bezorgadres in België is, ontvang je de code van DPD. 
  • Wat als ik niet thuis ben als de bezorger komt?
    We versturen de heuptas(sen) als brievenbuspakketje. Je hoeft dus niet thuis te zijn als de bezorger langskomt.
  • Wat als mijn pakje niet door de brievenbus past?
    Geen stress, we versturen de heuptas (sen) als brievenbuspakketje. Het past dus gewoon in je brievenbus. 

Annuleren

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
    Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je deze annuleren door een email te sturen naar info@leukeheuptasjes.nl. We gaan er dan voor zorgen dat jij je geld terug krijgt.
  • Hoe snel krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?
    We proberen het geld binnen een week terug te betalen. Dit kan soms iets langer duren afhankelijk van je betaalmethode. 

Retourneren

  • Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling terug sturen?
    Als je (een deel van) je bestelling wilt terugsturen, kun je een mailtje sturen naar info@leukeheuptasjes.nl. Vermeld daarin je ordernummer, naam, welke artikelen je wilt terug sturen en waarom. Wij geven je dan verzendinstructies om je heuptas(sen) te retourneren.
    Stuur nooit een heuptas terug zonder ons eerst te contacten. Dit om te voorkomen dat we een teruggestuurd pakketje niet herkennen en dus niet weten aan wie we het geld moeten terugsturen. 
  • Is retourneren gratis?
    Nee, je betaalt zelf de verzendkosten. Zorg dat je het pakketje voldoende frankeert.
  • Hoe weet ik dat jullie mijn retourzending hebben ontvangen?
    Zodra wij je retourzending binnen hebben, sturen we jou een mailtje. Voor extra inzicht zou je ervoor kunnen kiezen om je pakketje met Track & Trace te versturen.
  • Hoe snel krijg ik mijn geld terug als ik iets retourneer?
    Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, controleren we of alles in orde is. Ga dus voorzichtig om met onze heuptas(sen). Beschadigde producten nemen wij niet retour en daarvoor krijg je dus ook geen geld terug. Als alles in orde is, maken we meteen het geld naar je over via de betaalmethode waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
  • Kan ik ook ruilen?
    Helaas is het niet mogelijk om te ruilen. Wel kun je een heuptas terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen. 

Onderhoud & schoonmaken

  • Hoe houd ik mijn heuptasje goed?
    Katoenen heuptasjes kun je eventueel behandelen met een impregneermiddel om zo je heuptasje vuil- en waterafstotend te maken. Lees hiervoor goed de instructies op de verpakking van het middel en probeer het eerst uit op een klein stukje stof, bijvoorbeeld op de achterkant.

    We adviseren om je heuptasje niet in de wasmachine en droger te doen. Maak je fanny pack weer schoon en fris in een sopje met warm water.

Contact

Heb je een vraag? Stuur ons dan een e-mail: info@leukeheuptasjes.nl
We beloven dat we binnen 3 werkdagen reageren.